Kundeservice

Covid-19 - Smittevern


Vi følger bransjerådene for smittevern som betyr en del ekstra renhold og hygienetiltak. Behandling vil være som før, men det vil være noe endringer i lokalet og prosedyrer som er viktig å følge opp. Dette medfører også at antall behandlinger vi rekker per dag er sterkt redusert for å ha god tid til å følge opp smittevern og overflatehygiene mellom hver besøkende.

Timer kan bestilles som før. Hvis mistanke om sykdom, ber vi deg avbestille/utsette behandlingen i god tid til du har vært en uke symptomfri.



Hver besøkende som skal ha behandling må fylle ut et egenopplysningsskjema. Dette kan lastes ned her.


Oppmøte:
Vi ber deg om å komme punktlig til avtalen. Dersom du er på plass tidlig, ber vi deg om å vente ute (avhengig av værforhold) eller holde 2 meters avstand innendørs. Planlegg derfor besøket slik at du bruker minst tid i våre lokaler. Våre terapeuter vil ikke håndhilse, i tråd med myndighetenes anbefalinger.

Behandling:
Vi har rom der du kan foreta håndvask før og etter behandling.
Du vil bli ledet rett til rommet du skal oppholde deg i under behandling. Forsøk å berøre minst mulig når du er inne i våre lokaler. Vår terapeut vil åpne og lukke døren for deg (bortsett fra toalettet)
Benken du ligger på har blitt rengjort og laken skiftet før din time. Kontaktpunkter blir også rengjort før neste time.


Utsjekk:

Vi ser helst at du betaler over VIPPS eller ved bruk av kontaktløs kort på kortterminal.

    PERSONVERNERKLÆRING


    Denne personvernerklæring gjelder for Tianlai AS:

    Denne personvernerklæringen forklarer hvordan vi samler inn og bruker personlige opplysninger som du oppgir via nettstedet http://www.tianlai.no/. Den regulerer også hvilke valgmuligheter du har i forbindelse med vår bruk av dine personlige opplysninger og hvordan du kan få tilgang til og endre disse opplysningene. Vi kan komme til å oppdatere denne personvernerklæringen fra tid til annen, så du bør besøke denne siden regelmessig for å holde deg oppdatert om de gjeldende reglene.

    Hva slags personlige opplysninger vi samler inn: Vi samler blant annet inn følgende typer personlige opplysninger ved timebooking:

    Fornavn, etternavn, e-postaddressen, mobiltelefonnummerOpplysninger om kundens timebestilling

    Når du besøker nettsidene våre, uten at du nødvendigvis booker et opphold, kan vi samle inn visse opplysninger, som informasjon om IP-adressen din, hvilken nettleser du bruker, operativsystemet til PC-en din, hvilken versjon av et program du bruker, hvilke språkinnstillinger du bruker, og hvilke sider du har sett.



    Bruker du en mobil enhet, kan det også være vi samler inn opplysninger som identifiserer din mobile enhet, spesifikke innstillinger for og egenskaper ved enheten, samt opplysninger om lengdegrad og breddegrad. Når du booker et opphold, vil systemet vårt registrere på hvilke måter og fra hvilke nettsteder du booker oppholdet. Dersom disse opplysningene kan identifisere deg som person, vil opplysningene anses som personlige opplysninger og dermed være underlagt denne personvernerklæringen.

    Hvorfor samler vi inn, bruker vi og deler vi personlige opplysninger?

    I forbindelse med bookinger: Vi bruker de personlige opplysningene dine for å fullføre og behandle bookingen din.I forbindelse med kundeservice: Vi bruker de personlige opplysningene dine for å tilby kundestøtte.I forbindelse med gjesteomtaler: Vi kan bruke kontaktopplysningene dine for å sende deg en e-post som minner deg om å skrive en gjesteomtale etter oppholdet ditt. Dette kan hjelpe andre kunder med å velge behandlingsstedet som passer best for dem.I forbindelse med markedsføring: Vi bruker også opplysningene dine for markedsføringsformål, i den grad og utstrekning loven tillater det. I forbindelse med andre typer kommunikasjon: Det kan hende vi av andre grunner tar kontakt med deg på e-post, via post, på telefon eller via SMS,

    I forbindelse med andre typer kommunikasjon: Det kan hende vi av andre grunner tar kontakt med deg på e-post, via post, på telefon eller via SMS, avhengig av hva slags kontaktopplysninger du har delt med oss. Disse grunnene kan være følgende:  Det kan være vi må svare på og håndtere forespørsler fra deg.Har du ikke fullført en booking du har påbegynt, kan det være vi sender deg en påminnelse på e-post om å fortsette med bookingen din. Dette er en ekstra service som vi mener er nyttig, siden den gjør det mulig for deg å fortsette med en booking uten å måtte lete deg frem til behandlingsstedet igjen eller fylle ut alle bookingopplysningene på nytt.Når du bruker tjenestene våre, kan det hende vi sender deg en spørreundersøkelse eller gir deg mulighet til å skrive en omtale av opplevelsen din via nettstedet vårt.I forbindelse med juridiske formål: I enkelte tilfeller kan det være vi må bruke opplysningene dine for å behandle og løse juridiske tvister og for å kunne undersøke og påse at reguleringer overholdes.I forbindelse med forebygging og avsløring av svindelforsøk: Det kan være vi bruker de personlige opplysningene dine for å forebygge eller avsløre svindelforsøk og andre ulovlige eller uønskede aktiviteter.For å forbedre tjenestene våre: Vi bruker dessuten de personlige opplysningene dine for analytiske formål, for å forbedre tjenestene våre, for å forbedre brukeropplevelsen, og for å forbedre funksjonaliteten til og kvaliteten på de nettbaserte sidene våre.